Aku tak kisah pun sebab aku dah jual 'HARGA DIRI' aku, tolong jangan KECAM!!

Aku tak kisah pun sebab aku dah jual 'HARGA DIRI' aku, tolong jangan KECAM!!

Seorang gadis yang menggemparkan laman sosial baru-baru ini telah mendapat pelbagai kritikan daripada rata-rata Natizen selepas menonton video tersebut.

Video yang di muat naik di Aplikasi BingoLive itu telah di tonton hampir 100 ribu kali oleh pengguna laman sosial.

Video yang menunjukkan seorang gadis yang hanya berselimut tanpa memakai baju di lihat sedang bermain dengan 'buah dadanya' untuk tontonan pengguna laman sosial tersebut.

Kebanyakkan natizen telah mengecam akan tindakan gadis tersebut yang tidak seharusnya di lakukan oleh seorang gadis, apatah lagi di usia yang begitu muda sekali.

Sedih betul melihat perangai anak muda sekarang ni, sia-sia jer mak bapak dorang didik supaya jadi insan berguna. Tak cukup dengan tu, dihantar pulak ke sekolah untuk menambahkan pengetahuan.

Tapi anak-anak ke �laut� juga akhirnya! Anak perempuan yang baru nak meningkat dewasa pulak, perasan dah besar sangat dan pandai jaga diri.

Pasal maruah tu tak payah cakap lah yer, maruah bukan benda penting nak dijaga lagi. Macam minah sorang ni, bangganya dia muat naik video di laman sosial Facebooknya untuk tatapan umum. Alahaai dik!

Macam mana lah perasaan mak bapak dia kalau melihat gambar tu yer?? Sedih dan kecewa sangat dorang, mak bapak mana lah suka melihat anak dorang hanyut macam tu, betul tak??

Hurmm.. Tapi itu lah, anak-anak yang berperangai macam tu bukan nak fikir perasaan mak bapak dorang. Tak payah lah nak kerek sangat yer!

Lagi satu, orang lain pun sakit mata dan menyampah melihat perangai sarkas pasangan yang tak tahu malu macam dorang, tau tak??


Kisah

Dapatkan Tips Menarik !

  • Dapatkan tips dan trik yang belum pernah kamu tau sebelumnya
  • Jadilah orang pertama yang mengetahui hal-hal baru di dunia teknologi
  • Dapatkan Ebook Gratis: Cara Dapat 200 Juta / bulan dari AdSense

0 Response to "Aku tak kisah pun sebab aku dah jual 'HARGA DIRI' aku, tolong jangan KECAM!!"

Post a Comment

Catatan Untuk Para Jejaker
  • Mohon Tinggalkan jejak sesuai dengan judul artikel.
  • Tidak diperbolehkan untuk mempromosikan barang atau berjualan.
  • Dilarang mencantumkan link aktif di komentar.
  • Komentar dengan link aktif akan otomatis dihapus
  • *Berkomentarlah dengan baik, Kepribadian Anda tercemin saat berkomentar.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

loading...

Iklan Bawah Artikel

close
loading...