Saya terpaksa akur dengan 'KEHENDAK' teman lelaki, kalau tidak dia akan tinggalkan saya.!!

Saya terpaksa akur dengan 'KEHENDAK' teman lelaki, kalau tidak dia akan tinggalkan saya.!!

Satu klip rakaman video yang di sebarkan di satu laman sosial ternyata menjadi viral di media sosial apabila adegen 'panas' pasangan ini di rakam oleh lelaki itu sendiri.

Video itu telah di muat naik oleh lelaki itu pada akaun facebook miliknya. Namun kesilapan bagi dirinya apabila video tersebut mendapat pelbagai kritikan daripada pengguna-pengguna lain.

Pada mulanya, video tersebut hanyalah untuk di tunjukkan kepada rakan-rakannya di dalam Facebook kononnya dia hebat melayan dan memujuk buah hatinya.

Pada rakaman video tersebut menunjukkan, pasangan ini di lihat sedang bertengkar berpunca daripada sedikit salah faham.

Namun, selepas gadis itu di pujuk oleh lelaki tersebut, akhirnya gadis itu terpaksa akur dengan kehendak teman lelakinya untuk meyerahkan tubuhnya di atas katil.



Kisah

Dapatkan Tips Menarik !

  • Dapatkan tips dan trik yang belum pernah kamu tau sebelumnya
  • Jadilah orang pertama yang mengetahui hal-hal baru di dunia teknologi
  • Dapatkan Ebook Gratis: Cara Dapat 200 Juta / bulan dari AdSense

0 Response to "Saya terpaksa akur dengan 'KEHENDAK' teman lelaki, kalau tidak dia akan tinggalkan saya.!!"

Post a Comment

Catatan Untuk Para Jejaker
  • Mohon Tinggalkan jejak sesuai dengan judul artikel.
  • Tidak diperbolehkan untuk mempromosikan barang atau berjualan.
  • Dilarang mencantumkan link aktif di komentar.
  • Komentar dengan link aktif akan otomatis dihapus
  • *Berkomentarlah dengan baik, Kepribadian Anda tercemin saat berkomentar.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

loading...

Iklan Bawah Artikel

close
loading...